Tom Roach jedan je od najpoznatijih britanskih marketinških
stručnjaka.
Brand strateg i stručnjak za marketinšku učinkovitost čije su
kolumne u Marketing Weeku obavezno štivo za sve koji prate svijet
marketinga.
Tom je višestruki dobitnik nagrada
IPA i Cannes Lions Effectiveness za projekte za
McDonald’s, Barclays i John Lewis, a autor je i brojnih
inovativnih marketinških koncepata – uključujući i primjenu
generativne umjetne inteligencije u radu s brendovima.
Nakon dva desetljeća rada u nekim od najpoznatijih kreativnih agencija
na svijetu, uključujući
AMV BBDO, BBH, Leo Burnett i adam&eveDDB, 2021. godine
pridružio se globalnoj digitalnoj marketinškoj kompaniji Jellyfish na
poziciji VP of Brand Strategy. Ondje razvija napredne strategije za
vodeće svjetske brendove poput Ubera i Googlea.
Redovito nastupa na vodećim svjetskim konferencijama poput
Cannesa, SXSW, Google Thinka, a čest je i član žirija,
uključujući i ulogu predsjednika žirija na
APG Creative Strategy Awards.
Stefan Sarvas globalni je
voditelj strategije rasta u Mars Inc. Tijekom 18 godina u Marsu
vodio je marketing na europskoj razini te
na globalnoj razini upravljao istraživanjima tržišta i
vjerojatno
ne postoji bolja osoba za otkrivanje strategija koje stoje iza
rasta ikona poput M&M’s, Snickers i Skittles. Danas je zadužen za rast najvećih tržišta poput SAD-a, Kine,
Ujedinjenog kraljevstva, Brazila itd. i cijelog segmenta grickalica.
Stefan je razvio i Mars Snacking Growth Philosophy.
Stefan blisko surađuje s Ehrenberg-Bass Instituteom, vodećim
svjetskim centrom za istraživanje marketinga pod vodstvom prof. Byrona
Sharpa. Također je
osnivač Czech Evidence Based Marketing Academy, koja podržava
edukaciju marketinških stručnjaka u Češkoj.
Dinamičan, zanimljiv i vrlo konkretan predavač, čija se predavanja
fokusiraju na strategije rasta, marketinške uvide, temeljene na
dokazima, i omnichannel pristupe. Način na koji spaja suvremenu
teoriju s praksom čini ga govornikom kojeg ne želite propustiti.