PREDAVAČI

Tom Roach

VP Brand Strategy, autor na Marketing Weeku, stručnjak za marketinšku učinkovitost

Tom Roach jedan je od najpoznatijih britanskih marketinških stručnjaka. Brand strateg i stručnjak za marketinšku učinkovitost čije su kolumne u Marketing Weeku obavezno štivo za sve koji prate svijet marketinga.
Tom je višestruki dobitnik nagrada IPA i Cannes Lions Effectiveness za projekte za McDonald’s, Barclays i John Lewis, a autor je i brojnih inovativnih marketinških koncepata – uključujući i primjenu generativne umjetne inteligencije u radu s brendovima.
Nakon dva desetljeća rada u nekim od najpoznatijih kreativnih agencija na svijetu, uključujući AMV BBDO, BBH, Leo Burnett i adam&eveDDB, 2021. godine pridružio se globalnoj digitalnoj marketinškoj kompaniji Jellyfish na poziciji VP of Brand Strategy. Ondje razvija napredne strategije za vodeće svjetske brendove poput Ubera i Googlea.
Redovito nastupa na vodećim svjetskim konferencijama poput Cannesa, SXSW, Google Thinka, a čest je i član žirija, uključujući i ulogu predsjednika žirija na APG Creative Strategy Awards.

Stefan Sarvas

Globalni voditelj strategije rasta u Mars Inc., M&M’s, Snickers i Skittles

Stefan Sarvas globalni je voditelj strategije rasta u Mars Inc. Tijekom 18 godina u Marsu vodio je marketing na europskoj razini te na globalnoj razini upravljao istraživanjima tržišta i vjerojatno ne postoji bolja osoba za otkrivanje strategija koje stoje iza rasta ikona poput M&M’s, Snickers i Skittles. Danas je zadužen za rast najvećih tržišta poput SAD-a, Kine, Ujedinjenog kraljevstva, Brazila itd.  i cijelog segmenta grickalica. Stefan je razvio i Mars Snacking Growth Philosophy.
Stefan blisko surađuje s Ehrenberg-Bass Instituteom, vodećim svjetskim centrom za istraživanje marketinga pod vodstvom prof. Byrona Sharpa. Također je osnivač Czech Evidence Based Marketing Academy, koja podržava edukaciju marketinških stručnjaka u Češkoj.
Dinamičan, zanimljiv i vrlo konkretan predavač, čija se predavanja fokusiraju na strategije rasta, marketinške uvide, temeljene na dokazima, i omnichannel pristupe. Način na koji spaja suvremenu teoriju s praksom čini ga govornikom kojeg ne želite propustiti.