Tom Roach jedan je od najpoznatijih britanskih marketinških
stručnjaka.
Brand strateg i stručnjak za marketinšku učinkovitost čije su
kolumne u Marketing Weeku obavezno štivo za sve koji prate svijet
marketinga.
Tom je višestruki dobitnik nagrada
IPA i Cannes Lions Effectiveness za projekte za
McDonald’s, Barclays i John Lewis, a autor je i brojnih
inovativnih marketinških koncepata – uključujući i primjenu
generativne umjetne inteligencije u radu s brendovima.
Nakon dva desetljeća rada u nekim od najpoznatijih kreativnih agencija
na svijetu, uključujući
AMV BBDO, BBH, Leo Burnett i adam&eveDDB, 2021. godine
pridružio se globalnoj digitalnoj marketinškoj kompaniji Jellyfish na
poziciji VP of Brand Strategy. Ondje razvija napredne strategije za
vodeće svjetske brendove poput Ubera i Googlea.
Redovito nastupa na vodećim svjetskim konferencijama poput
Cannesa, SXSW, Google Thinka, a čest je i član žirija,
uključujući i ulogu predsjednika žirija na
APG Creative Strategy Awards.
Stefan Sarvas globalni je
voditelj strategije rasta u Mars Inc. Tijekom 18 godina u Marsu
vodio je marketing na europskoj razini te
na globalnoj razini upravljao istraživanjima tržišta i
vjerojatno
ne postoji bolja osoba za otkrivanje strategija koje stoje iza
rasta ikona poput M&M’s, Snickers i Skittles. Danas je zadužen za rast najvećih tržišta poput SAD-a, Kine,
Ujedinjenog kraljevstva, Brazila itd. i cijelog segmenta grickalica.
Stefan je razvio i Mars Snacking Growth Philosophy.
Stefan blisko surađuje s Ehrenberg-Bass Instituteom, vodećim
svjetskim centrom za istraživanje marketinga pod vodstvom prof. Byrona
Sharpa. Također je
osnivač Czech Evidence Based Marketing Academy, koja podržava
edukaciju marketinških stručnjaka u Češkoj.
Dinamičan, zanimljiv i vrlo konkretan predavač, čija se predavanja
fokusiraju na strategije rasta, marketinške uvide, temeljene na
dokazima, i omnichannel pristupe. Način na koji spaja suvremenu
teoriju s praksom čini ga govornikom kojeg ne želite propustiti.
S više od dva desetljeća iskustva u dizajnu, marketingu i inovacijama, Damir Marić ubraja se među najistaknutije i najzanimljivije europske kreativne lidere današnjice. Nakon godina provedenih na čelu globalne strategije brenda Mercedes-Benz, danas vodi brend i kreativne projekte koji povezuju kulturu, dizajn i strategiju u smjele i relevantne narative. Njegov rad obilježava iznimna sposobnost da kontekst pretvori u snažna brend iskustva – od globalnih kampanja do avangardnih suradnji s imenima poput Virgila Abloha, Monclera, Herona Prestona i Rogera Federera. Spaja stratešku preciznost s dubokim razumijevanjem kulture, stvarajući autentičan most između brenda i svijeta koji ga okružuje. Dobitnik je brojnih nagrada, među kojima su Cannes Lions, Art Directors Club i Effie. Na konferenciji Brands & Trends govoriti će o važnosti prepoznavanja kreativnosti, izgradnje kulture i poticanja suradnje unutar korporativnog okruženja.
Dunja je poznata po inovativnim programima lojalnosti koji su postali
kulturološki fenomeni – od Zdravoljubaca do nedavnih Mali
veliki talenti, projekti koje vodi uspješno spajaju poslovne rezultate
s društvenom odgovornošću.
Kampanje koje je vodila značajno su povećale lojalnost kupaca i
prepoznatljivost brenda te osvojile brojne nagrade. Kombinira
razmišljanje vođeno podacima s kreativnim inovacijama i vjeruje u
marketing koji ne samo prodaje, nego i pokreće ljude. Aktivno
sudjeluje u oblikovanju industrijskih standarda kao članica žirija, a
privatno je suosnivačica planinarskog kluba s preko 100 članova.
Dejan Turk je jedan od najiskusnijih regionalnih lidera u telekom
industriji. Karijeru je započeo u McDonald’su, gdje je stekao snažan
osjećaj za važnost korisničkog iskustva i vrhunsku operativnu
izvrsnost.
U telekomunikacijama je više od dva desetljeća, a pod njegovim
vodstvom uspješno je završen proces rebrendinga iz
Vip mobile i Si.mobil u A1 u Srbiji i Sloveniji. Dejan vjeruje
da je snaga brenda u iskrenom odnosu prema korisnicima i dosljednosti
u isporuci obećanja koje brend daje. Njegov pristup razvoju
brenda temelji se na uvjerenju da se
relevantnost gradi kroz iskustva, vrijednosti i kulturu
orijentiranu na korisnika.
Autor i kreativni lider koji stoji iza reklamnih kampanja za brojne domaće i strane brendove. Posebno pamtimo njegove kampanje za Ožujsko pivo za koje je zadnjih 15 godina osmislio i “progurao” ideje koje nikog nisu ostavile ravnodušnim. Neke od najpoznatijih su: “Naša sela su zakon”, "Počeši s razlogom" te prošlogodišnja kampanja “Budi hrabar, budi zdrav” koja je pozivala muškarce na preventivne preglede prostate i koja je ove godine osvojila 4 zlata i 3 Grand Prixa na festivalima u Hrvatskoj i regiji.
Nebojša Grbačić smatra da je šok radi šoka rijetko kad opravdan u marketingu, ali isto tako razumije da bez otimanja pozornosti u moru sličnih oglasa, nema vajde. Tome svjedoči i njegova zadnja kampanja za strane radnike koja se pretvorila u praktički političku platformu jedne stranke. Na konferenciji će, iz pozicije marketinške agencije, pričati o tome kako su istina i stvarnost češće jači od bilo kakve dobro ispričane priče.
Krešo vjeruje da je igranje na sigurno veliki neprijatelj kreativnosti i da može dugoročno biti štetnije od isprobavanja hrabrih kampanja. Ako dobro poznajete brend i ako ste suživljeni s njim, onda je i prostor za pogrešku puno manji. U panelu će upravo o tome dati uvide iz perspektive oglašivača, a pogotovo u kontekstu AI kampanje „Bolje stati nego zaspati“, koja je Ini već donijela 10 nagrada struke.
Sanja Garaj Miloš je jedna od marketinških liderica u regiji. Članica je brojnih profesionalnih udruženja i aktivno provodi marketinške aktivnosti tržištima diljem svijeta. Kroz svoj razvojni put, od product managerice do direktorice marketinga, usvojila je sposobnost objedinjavanja strateškog i operativnog marketinškog znanja. Sanja svoju profesionalnu filozofiju prema marketingu sažima u nekoliko riječi: „znatiželjno, otvoreno za nove izazove i neprestano u pokretu“.
Sébastien vodi luksuzni segment L’Oréala za Adria–Balkan regiju, s prestižnim brendovima poput Yves Saint Laurent, Armani, Lancôme, Prada, Valentino, Kiehl’s i Biotherm. Karijeru je započeo prije više od 20 godina u L’Oréalu, nakon studija marketinga na prestižnoj ESCP Business School, a radio je na tržištima diljem Europe, Bliskog istoka, Afrike i Indije, na rukovodećim pozicijama u marketingu i prodaji. Danas vodi međunarodni tim na devet tržišta te zajedno s njima predvodi transformaciju luksuza i ljepote. Sa snažnim marketinškim backgroundom, Sebastien je lider koji brandove vidi kao ključan alat za rast i povezivanje s potrošačima.
Hypefy je razvio naprednu AI platformu koja automatizira odabir influencera, vođenje kampanja i mjerenje rezultata u influencer marketingu. Platforma omogućuje brendovima da kroz jedan prompt pokrenu i upravljaju kompletnim kampanjama influencer marketinga, čime se postižu vrhunski rezultati uz manje manualnog rada. U svojem dosadašnjem radu, Hypefy je isporučio preko 1200 kampanja za više od 200 globalnih brendova. Kampanje ostvaruju performanse 3 do 5 puta iznad industrijskog prosjeka. Hypefy danas posluje na dvadesetak tržišta te ostvaruje milijunske prihode i investicije.
Juraj Bagarić je inženjer radiologije koji se nikada nije bavio time što je studirao. Radio je u IT tvrtki koja se bavila softverom za radiologiju kao projektni menadžer, a kasnije se pridružio Hypefyju i svom dugogodišnjem prijatelju Stjepanu Zeliću. U Hypefyju se bavi razvojem poslovanja i širenjem na nova tržišta, pomažući u povezivanju tehnologije i korisnika.
Tanja Džido, MBA vodeća je savjetnica za osobni brending i LinkedIn marketing s više od 15 godina iskustva u komunikacijskoj industriji, gdje je radila na kampanjama za vodeće domaće i međunarodne brendove. U 9 godina poduzetništva surađivala je s više od 370 klijenata te educirala preko 3000 profesionalaca i menadžera. Uz e-Leadership MBA, certificirana je AI for Business trenerica, a svoja znanja koristi kako bi klijentima pomogla integrirati AI u poslovne procese i izgraditi brendove budućnosti - prepoznatljive, učinkovite i tržišno relevantne. Godine 2024. osvojila je priznanje Diversity Role Model of The Year na Central European Startup Awards te je bila i finalistica na globalnoj razini. Aktivna je promotorica LinkedIn platforme s više od 25.000 profesionalnih kontakata, te se nalazi među 1% najaktivnijih korisnika globalno u svojoj industriji.
Ambiciozan i sposoban agent koji svoje vrijeme posvećuje izgradnji i uspjehu agencije. Poslom agenta počeo se baviti prije 10 godina kada je shvatio da je to njegova životna želja kojom će ostvariti planirane poslovne uspjehe. U poslu koji radi najveće mu je zadovoljstvo uspješno zaključiti transakciju i izmamiti osmijeh na lica svojih klijenata. Poznat je po tome da mu se klijenti i nakon poslovne suradnje obraćaju i održavaju prijateljsko-poslovan odnos. Njegova supermoć je maksimalno efikasno iskorišteno radno vrijeme, a životni san izgraditi uspješnu agenciju s ciljem zadovoljstva klijenata s kojima će održavati odnos na obostrano zadovoljstvo.