PREDAVAČI

Tom Roach

VP Brand Strategy, autor na Marketing Weeku, stručnjak za marketinšku učinkovitost

Tom Roach jedan je od najpoznatijih britanskih marketinških stručnjaka. Brand strateg i stručnjak za marketinšku učinkovitost čije su kolumne u Marketing Weeku obavezno štivo za sve koji prate svijet marketinga.
Tom je višestruki dobitnik nagrada IPA i Cannes Lions Effectiveness za projekte za McDonald’s, Barclays i John Lewis, a autor je i brojnih inovativnih marketinških koncepata – uključujući i primjenu generativne umjetne inteligencije u radu s brendovima.
Nakon dva desetljeća rada u nekim od najpoznatijih kreativnih agencija na svijetu, uključujući AMV BBDO, BBH, Leo Burnett i adam&eveDDB, 2021. godine pridružio se globalnoj digitalnoj marketinškoj kompaniji Jellyfish na poziciji VP of Brand Strategy. Ondje razvija napredne strategije za vodeće svjetske brendove poput Ubera i Googlea.
Redovito nastupa na vodećim svjetskim konferencijama poput Cannesa, SXSW, Google Thinka, a čest je i član žirija, uključujući i ulogu predsjednika žirija na APG Creative Strategy Awards.

Stefan Sarvas

Globalni voditelj strategije rasta u Mars Inc., M&M’s, Snickers i Skittles

Stefan Sarvas globalni je voditelj strategije rasta u Mars Inc. Tijekom 18 godina u Marsu vodio je marketing na europskoj razini te na globalnoj razini upravljao istraživanjima tržišta i vjerojatno ne postoji bolja osoba za otkrivanje strategija koje stoje iza rasta ikona poput M&M’s, Snickers i Skittles. Danas je zadužen za rast najvećih tržišta poput SAD-a, Kine, Ujedinjenog kraljevstva, Brazila itd.  i cijelog segmenta grickalica. Stefan je razvio i Mars Snacking Growth Philosophy.
Stefan blisko surađuje s Ehrenberg-Bass Instituteom, vodećim svjetskim centrom za istraživanje marketinga pod vodstvom prof. Byrona Sharpa. Također je osnivač Czech Evidence Based Marketing Academy, koja podržava edukaciju marketinških stručnjaka u Češkoj.
Dinamičan, zanimljiv i vrlo konkretan predavač, čija se predavanja fokusiraju na strategije rasta, marketinške uvide, temeljene na dokazima, i omnichannel pristupe. Način na koji spaja suvremenu teoriju s praksom čini ga govornikom kojeg ne želite propustiti.

Damir Marić

Global Brand Director & Creative Strategist

S više od dva desetljeća iskustva u dizajnu, marketingu i inovacijama, Damir Marić ubraja se među najistaknutije i najzanimljivije europske kreativne lidere današnjice. Nakon godina provedenih na čelu globalne strategije brenda Mercedes-Benz, danas vodi brend i kreativne projekte koji povezuju kulturu, dizajn i strategiju u smjele i relevantne narative. Njegov rad obilježava iznimna sposobnost da kontekst pretvori u snažna brend iskustva – od globalnih kampanja do avangardnih suradnji s imenima poput Virgila Abloha, Monclera, Herona Prestona i Rogera Federera. Spaja stratešku preciznost s dubokim razumijevanjem kulture, stvarajući autentičan most između brenda i svijeta koji ga okružuje. Dobitnik je brojnih nagrada, među kojima su Cannes Lions, Art Directors Club i Effie. Na konferenciji Brands & Trends govoriti će o važnosti prepoznavanja kreativnosti, izgradnje kulture i poticanja suradnje unutar korporativnog okruženja.

dunja delić

Direktorica marketinga u Konzumu

Dunja je poznata po inovativnim programima lojalnosti koji su postali kulturološki fenomeni – od Zdravoljubaca do nedavnih Mali veliki talenti, projekti koje vodi uspješno spajaju poslovne rezultate s društvenom odgovornošću.

Kampanje koje je vodila značajno su povećale lojalnost kupaca i prepoznatljivost brenda te osvojile brojne nagrade. Kombinira razmišljanje vođeno podacima s kreativnim inovacijama i vjeruje u marketing koji ne samo prodaje, nego i pokreće ljude. Aktivno sudjeluje u oblikovanju industrijskih standarda kao članica žirija, a privatno je suosnivačica planinarskog kluba s preko 100 članova.

dejan turk

Predsjednik Uprave A1 Hrvatska i A1 Slovenija

Dejan Turk je jedan od najiskusnijih regionalnih lidera u telekom industriji. Karijeru je započeo u McDonald’su, gdje je stekao snažan osjećaj za važnost korisničkog iskustva i vrhunsku operativnu izvrsnost. 

U telekomunikacijama je više od dva desetljeća, a pod njegovim vodstvom uspješno je završen proces rebrendinga iz Vip mobile i Si.mobil u A1 u Srbiji i Sloveniji. Dejan vjeruje da je snaga brenda u iskrenom odnosu prema korisnicima i dosljednosti u isporuci obećanja koje brend daje. Njegov pristup razvoju brenda temelji se na uvjerenju da se relevantnost gradi kroz iskustva, vrijednosti i kulturu orijentiranu na korisnika.

Almir okanović

Glavni kreativni direktor, BBDO Zagreb

Autor i kreativni lider koji stoji iza reklamnih kampanja za brojne domaće i strane brendove. Posebno pamtimo njegove kampanje za Ožujsko pivo za koje je zadnjih 15 godina osmislio i “progurao” ideje koje nikog nisu ostavile ravnodušnim. Neke od najpoznatijih su: “Naša sela su zakon”, "Počeši s razlogom" te prošlogodišnja kampanja “Budi hrabar, budi zdrav” koja je pozivala muškarce na preventivne preglede prostate i koja je ove godine osvojila 4 zlata i 3 Grand Prixa na festivalima u Hrvatskoj i regiji. 

Nebojša Grbačić

Kreativni direktor i suosnivač agencije Cvoke

Nebojša Grbačić smatra da je šok radi šoka rijetko kad opravdan u marketingu, ali isto tako razumije da bez otimanja pozornosti u moru sličnih oglasa, nema vajde. Tome svjedoči i njegova zadnja kampanja za strane radnike koja se pretvorila u praktički političku platformu jedne stranke. Na konferenciji će, iz pozicije marketinške agencije, pričati o tome kako su istina i stvarnost češće jači od bilo kakve dobro ispričane priče.

KREŠIMIR KATIĆ

Direktor Marketinških komunikacija i partneringa maloprodaje Ine

Krešo vjeruje da je igranje na sigurno veliki neprijatelj kreativnosti i da može dugoročno biti štetnije od isprobavanja hrabrih kampanja. Ako dobro poznajete brend i ako ste suživljeni s njim, onda je i prostor za pogrešku puno manji. U panelu će upravo o tome dati uvide iz perspektive oglašivača, a pogotovo u kontekstu AI kampanje „Bolje stati nego zaspati“, koja je Ini već donijela 10 nagrada struke. 

SANJA GARAJ MILOŠ

Direktorica korporativnog marketinga Grupe Podravka

Sanja Garaj Miloš je jedna od marketinških liderica u regiji. Članica je brojnih profesionalnih udruženja i aktivno provodi marketinške aktivnosti tržištima diljem svijeta.  Kroz svoj razvojni put, od product managerice do direktorice marketinga, usvojila je sposobnost objedinjavanja strateškog i operativnog marketinškog znanja.  Sanja svoju profesionalnu filozofiju prema marketingu sažima u nekoliko riječi: „znatiželjno, otvoreno za nove izazove i neprestano u pokretu“.

SEBASTIEN COLON

General Manager L’Oréal LUXE, Adria–Balkan regija

Sébastien vodi luksuzni segment L’Oréala za Adria–Balkan regiju, s prestižnim brendovima poput Yves Saint Laurent, Armani, Lancôme, Prada, Valentino, Kiehl’s i Biotherm. Karijeru je započeo prije više od 20 godina u L’Oréalu, nakon studija marketinga na prestižnoj ESCP Business School, a radio je na tržištima diljem Europe, Bliskog istoka, Afrike i Indije, na rukovodećim pozicijama u marketingu i prodaji. Danas vodi međunarodni tim na devet tržišta te zajedno s njima predvodi transformaciju luksuza i ljepote. Sa snažnim marketinškim backgroundom, Sebastien je lider koji brandove vidi kao ključan alat za rast i povezivanje s potrošačima. 

Stjepan Zelić

Izvršni direktor i suosnivač, Hypefy

Hypefy je razvio naprednu AI platformu koja automatizira odabir influencera, vođenje kampanja i mjerenje rezultata u influencer marketingu. Platforma omogućuje brendovima da kroz jedan prompt pokrenu i upravljaju kompletnim kampanjama influencer marketinga, čime se postižu vrhunski rezultati uz manje manualnog rada. U svojem dosadašnjem radu, Hypefy je isporučio preko 1200 kampanja za više od 200 globalnih brendova. Kampanje ostvaruju performanse 3 do 5 puta iznad industrijskog prosjeka. Hypefy danas posluje na dvadesetak tržišta te ostvaruje milijunske prihode i investicije.

Juraj Bagarić

Account Executive, Hypefy 

Juraj Bagarić je inženjer radiologije koji se nikada nije bavio time što je studirao. Radio je u IT tvrtki koja se bavila softverom za radiologiju kao projektni menadžer, a kasnije se pridružio Hypefyju i svom dugogodišnjem prijatelju Stjepanu Zeliću. U Hypefyju se bavi razvojem poslovanja i širenjem na nova tržišta, pomažući u povezivanju tehnologije i korisnika.

Tanja Džido

vodeća savjetnica za osobni brending i LinkedIn

Tanja Džido, MBA vodeća je savjetnica za osobni brending i LinkedIn marketing s više od 15 godina iskustva u komunikacijskoj industriji, gdje je radila na kampanjama za vodeće domaće i međunarodne brendove. U 9 godina poduzetništva surađivala je s više od 370 klijenata te educirala preko 3000 profesionalaca i menadžera. Uz e-Leadership MBA, certificirana je AI for Business trenerica, a svoja znanja koristi kako bi klijentima pomogla integrirati AI u poslovne procese i izgraditi brendove budućnosti - prepoznatljive, učinkovite i tržišno relevantne. Godine 2024. osvojila je priznanje Diversity Role Model of The Year na Central European Startup Awards te je bila i finalistica na globalnoj razini. Aktivna je promotorica LinkedIn platforme s više od 25.000 profesionalnih kontakata, te se nalazi među 1% najaktivnijih korisnika globalno u svojoj industriji.

Tony Jerković

Vlasnik agencije Dux nekretnine

Ambiciozan i sposoban agent koji svoje vrijeme posvećuje izgradnji i uspjehu agencije. Poslom agenta počeo se baviti prije 10 godina kada je shvatio da je to njegova životna želja kojom će ostvariti planirane poslovne uspjehe. U poslu koji radi najveće mu je zadovoljstvo uspješno zaključiti transakciju i izmamiti osmijeh na lica svojih klijenata. Poznat je po tome da mu se klijenti i nakon poslovne suradnje obraćaju i održavaju prijateljsko-poslovan odnos. Njegova supermoć je maksimalno efikasno iskorišteno radno vrijeme, a životni san izgraditi uspješnu agenciju s ciljem zadovoljstva klijenata s kojima će održavati odnos na obostrano zadovoljstvo.