Registracija i kava
Stefan Sarvas (Globalni voditelj strategije rasta, Mars, Prag): How brands grow - A journey from marketing theory to practical reality
Effie case study: Recept za kampanje koje osvajaju Effie nagrade - Sanja Garaj Miloš (Direktorica korporativnog marketinga, Podravka)
Panel: From boardroom to brandroom - Branding powered by CEO: Dejan Turk (član Uprave i glavni direktor, A1 Hrvatska i A1 Slovenija), Sébastien Colon (GM L'Oréal LUXE Adria-Balkan regija)
snack and coffee break
Damir Marić (Global Brand Director & Creative Strategist, Stuttgart): (UN)Limited Edition: Brands Between Corporate and Culture
Panel: Top ili flop - kako šok strategija utječe na brand? - Almir Okanović (Glavni kreativni direktor, BBDO Zagreb), Nebojša Grbačić (kreativni direktor i suosnivač, Cvoke), Krešimir Katić (direktor marketinških komunikacija i partneringa maloprodaje, INA)
Euro Effie case study: Kad brend i zajednica dišu zajedno – Dunja Delić(DIREKTORICA MARKETINGA, Konzum)
lunch break
Tom Roach (VP Brand Strategy, Jellyfish, London): Brand building in the age of fragmentation
Tom Roach Q&A session
Panel: OD PRIČE DO PROFITA - KADA MARKETING I PRODAJA GOVORE ISTIM JEZIKOM?: TONY JERKOVIĆ (DIREKTOR DUX NEKRETNINA), TANJA DŽIDO (PERSONAL BRANDING & LINKEDIN STRATEGIST)
coffee break
Radionica by hypefy: AI + Influenceri = viralni hitovi: STJEPAN ZELIĆ (IZVRŠNI DIREKTOR I SUOSNIVAČ) I JURAJ BAGARIĆ (ACCOUNT EXECUTIVE)
Tom Roach
PREDAVANJE
Današnje medijsko okruženje nikada nije bilo složenije. Platforme,
formati, publika, njihova pažnja... sve je razlomljeno do
najsitnijih elemenata, gotovo do atoma. Naša stara i sigurna
pravila su na kušnji. Vrijeme je da se napokon, s pravom, pitamo:
„Tko vam je ovo radio?“ i krenemo tražiti nove načine kako graditi
naše brandove.
Naravno, neka temeljna pravila ostaju ista, no naše kreativne
taktike moraju se prilagoditi novim okolnostima.
Poznat po svom stručnom radu na polju marketinške učinkovitosti,
Tom će pokazati kako svaki kreativni odabir i svaka interakcija s
brendom ne samo da privlače pažnju, nego mogu stvarati mjerljive i
dugoročne poslovne učinke.
Kroz primjere globalnih brendova s velikih tržišta, otkrit će
kako mnoštvo kratkih, prolaznih trenutaka pažnje može izgraditi
snažan brend.
Predstavit će nova pravila u svijetu fragmentacije: visoka
frekvencija, dosljednost i prilagođenost platformi, a sve
temeljeno na provjerenim principima učinkovitosti.
stefan sarvas
PREDAVANJE
Je li penetracija ključni pokretač rasta? Trebamo li privući
nove kupce? Što je važnije: distribucija ili komunikacija?
Na što staviti fokus, na rast penetracije ili na rast tržišnog
udjela? Trebam li nove proizvode u portfelju? To su pitanja s
kojima se marketinški stručnjaci svakodnevno susreću.
Mnogo je marketinških teorija, udžbenika i predavanja koja nude
odgovore na ta pitanja. Stefan Sarvas donosi predavanje koje spaja
suvremenu teoriju s konkretnim i provjerenim primjerima iz prakse.
Kroz case studyje velikih i manjih Marsovih brendova s globalnih
tržišta pokazat će koje su provjerene poluge rasta. Pokazat će i
zašto je odlučnost u provedbi marketinških strategija presudna,
zašto marketinški stručnjaci trebaju preuzeti odgovornost i kako
učinkovito „prodati” marketinške odluke unutar organizacije. Ovo
predavanje nudi jedinstvenu priliku da steknete stručna znanja
utemeljena na
najnovijim marketinškim znanstvenim istraživanjima i praktičnim
iskustvima iz jedne od najvećih svjetskih kompanija.
Sanja Garaj Miloš
case study
U case studyju koji nam donosi Podravka otkrivamo što stoji iza postignuća koje se može opisati brojkom – četiri Effie nagrade u jednoj godini – ali u stvarnosti predstavlja sustavni rad, strateško promišljanje i timsku usklađenost. U središtu priče nisu nagrade, nego proces: od razumijevanja brendova i potrošača, preko istraživanja i planiranja, do provođenja kampanja koje povezuju emociju, znanje i mjerljive rezultate. Dobiti četiri Effie nagrade u jednoj godini nije stvar sreće ni slučaja, a Podravka će nam otkriti i kako su to uspjeli. Pokazati će nam da učinkovitost ima recept – a ona se sastoji od pravih sastojaka: znanja, sustava i srca.
damir marić
PREDAVANJE
Nekad su granice između prodaje i korporacije s jedne strane te kulture i kreativnosti s druge bile potpuno jasne. Danas ih najutjecajniji brendovi brišu, a originalnost i autentičnost, donedavno rezervirane za umjetnike, postale su ključ izgradnje brenda. Damir će nam pokazati kako kroz razvoj kreativnih rješenja možemo brendove pretvoriti u umjetnička djela. Provest će nas kroz svoje bogato iskustvo vođenja kreativnih timova te otkriti tajne zanata – kako brendovi mogu razviti jezik i identitet kojim postaju dijelom kulture. Saznat ćemo kako se odmaknuti od hijerarhije te kroz povjerenje i suradnju s partnerima i drugim odjelima u kompaniji postaviti brendove na poziciju kulturnih zvijezda.
dunja delić
case study
Ovaj projekt u kojem kupci u Konzumu prikupljanjem i doniranjem
kupona pomažu školama u nabavci prijeko potrebne opreme osvaja
Effie žiri već dvije godine.
Tako su Mali veliki talenti osvojili čak 4 Effie nagrade na
hrvatskom natjecanju, ali i prestižni Euro Effie te su time
proglašeni jednom od najučinkovitijih kampanja u segmentu
maloprodaje u Europi. Ovaj case study pokazat će nam kako
marketinška kampanja može okupiti zajednicu i istovremeno povećati
prodajne rezultate.
Ne propustite predavanje o izvanrednom loyalty programu za nove
generacije.
tom roach
q&a session
Iza njega su više od dva desetljeća rada u vrhunskim kreativnim agencijama kao i nagrade poput IPA i Cannes Lions Effectiveness, Tom Roach ima znanja na pretek i zato donosimo i bonus druženje. Dvoumiš se oko smjera kampanje? Nisi siguran u copy? Svima nam se dogodi da zapnemo s idejom, da trebamo drugo mišljenje ili pogled izvana. Zato dovodimo stručnjaka koji ne samo da razumije takve dileme, već točno zna kako ih pretvoriti u smislena rješenja. Q&A session moderirat će Karlo Stojčević, ekspert u transformaciji brendova i njihovoj održivosti, brend dijagnostici i strateškom planiranju. Vidimo se i nema “glupih” pitanja!
PANEL
sebastien colon
dejan turk
Otvorili smo vrata direktorskih ureda i uvjerili se da zaista
postoje lideri koji rame uz rame s marketinškim timovima kreiraju
strategije koje mijenjaju igru. Ove godine stižu nam upravo takvi
lideri, oni koji s jednakim uspjehom inspiriraju ljude i ostvaruju
izvanredne rezultate diljem regije. Nastavljamo tamo gdje smo
stali, na mjestu gdje upravljanje postaje brendiranje, ovaj put u
industrijama telekomunikacija i luksuzne kozmetike. Iz prve ruke
saznajemo - što se događa kada CEO ne samo da vodi kampanju, već i
aktivno oblikuje priču brenda, gradi kulturu kompanije i ne boji
se ulagati u ideje koje pomiču granice.
Iz prve ruke saznajemo - što se događa kada CEO ne samo da vodi
kampanju, već i aktivno oblikuje priču brenda, gradi kulturu
kompanije i ne boji se ulagati u ideje koje pomiču granice.
Panel moderira voditeljica i urednica - Damira Gregoret.
PANEL
Nebojša Grbačić
Almir Okanović
Krešimir Katić
Jesu li provokacija i šok doista nužni sastojci uspješnog brenda
i, ako jesu, gdje je granica između hrabrosti i ludosti? Može li
se mjeriti učinkovitost šokantnih kampanja na snagu brenda? I još
važnije, može li se predvidjeti rizik, backlash i šteta koja
prijeti kad reakcija javnosti izmakne kontroli? Na ovom panelu
skidamo rukavice, stavljamo gume za zube i pristojnost ostavljamo
kod kuće. Pripremili smo kokice, jer zajedno otkrivamo kako se
nositi s panikom kad javnost "hoće našu glavu", što se događa kad
šok preraste u uvredu, i kako preživjeti trenutke u kojima se čini
da brend gubi kredibilitet.
Čut ćete stvarne ispovijesti autora kampanja koje su zatresle
tržište i naučiti gdje je linija između hrabrog poteza i PR
katastrofe. Panel će moderirati Marija Jakeljić, stručnjakinja
za brend strategiju i marketing konzultantica.
RADIONICA
Stjepan Zelić
juraj bagarić
Na ovoj radionici spajamo dvije riječi koje svakodnevno čujemo u
poslovnom i privatnom svijetu - AI i influenceri. Fokus
radionice je upravo na tom kako umjetna inteligencija mijenja
influencer marketing i poboljšava marketinšku učinkovitost.
Kroz konkretne primjere, praktične alate i tips & tricks, ekipa iz
Hypefyja fokusirat će na najvažnije aspekte poput optimizacije
sadržaja, mjerenja učinkovitosti i prepoznavanja globalnih
trendova. Razgovarat ćemo o popularnim mitovima, izazovima i
uspješnim strategijama, te kako AI alati mogu unaprijediti proces
od analize emocija do automatizacije kampanja. Sudionici će kroz
radionicu imati prilike i sami generirati content te tako steći
konkretne vještine za primjenu u vlastitim strategijama.
PANEL
Tanja Džido
Tony Jerković
U dinamičnom poslovnom okruženju, uspjeh sve rjeđe ovisi o
pojedinačnim odjelima, a sve više o njihovoj sposobnosti da
djeluju kao sinkroniziran i koherentan tim. Ovaj panel otvara
raspravu o ključnom pitanju:
kako povezati marketing i prodaju
tako da zajedno stvaraju vrijednost, ubrzavaju konverzije i
doprinose održivom rastu brenda?
Kako kvalitetna priča o proizvodu, usluzi, ali i pojedincu postaje
snažan prodajni alat te kako povratne informacije iz prodaje
oblikuju učinkovitije marketinške kampanje? Kroz konkretne
primjere iz prakse, panel će ponuditi uvide o tome kako brže
reagirati na tržišne promjene, kako mjeriti rezultate zajedničkih
aktivnosti te kako stvarati autentičan sadržaj koji gradi
povjerenje i potiče kupnju.
Poseban naglasak bit će na personal brandingu, digitalnim
kanalima i prilagodbi različitim profilima publike.
Moderator panela je Andrej Klincov, voditelj prodaje projekata
Večernjeg lista.