PROGRAM

08:45

Registracija i kava

09:30

Stefan Sarvas (Globalni voditelj strategije rasta, Mars, Prag): How brands grow - A journey from marketing theory to practical reality

10:20

Effie case study: Recept za kampanje koje osvajaju Effie nagrade - Sanja Garaj Miloš (Direktorica korporativnog marketinga, Podravka)

10:35

Panel: From boardroom to brandroom - Branding powered by CEO:   Dejan Turk (član Uprave i glavni direktor, A1 Hrvatska i A1 Slovenija), Sébastien Colon (GM L'Oréal LUXE Adria-Balkan regija) 

11:05

snack and coffee break

11:25

Damir Marić (Global Brand Director & Creative Strategist, Stuttgart): (UN)Limited Edition: Brands Between Corporate and Culture

12:10

Panel: Top ili flop - kako šok strategija utječe na brand? -  Almir Okanović (Glavni kreativni direktor, BBDO Zagreb), Nebojša Grbačić (kreativni direktor i suosnivač, Cvoke), Krešimir Katić (direktor marketinških komunikacija i partneringa maloprodaje, INA) 

12:45

Euro Effie case study: Kad brend i zajednica dišu zajedno – Dunja Delić(DIREKTORICA MARKETINGA, Konzum)

13:00

lunch break

13:45

Tom Roach (VP Brand Strategy, Jellyfish, London): Brand building in the age of fragmentation 

14:35

Tom Roach Q&A session

15:05

Panel: OD PRIČE DO PROFITA - KADA MARKETING I PRODAJA GOVORE ISTIM JEZIKOM?: TONY JERKOVIĆ (DIREKTOR DUX NEKRETNINA), TANJA DŽIDO (PERSONAL BRANDING & LINKEDIN STRATEGIST)

15:25

coffee break

15:40

Radionica by hypefy: AI + Influenceri = viralni hitovi: STJEPAN ZELIĆ (IZVRŠNI DIREKTOR I SUOSNIVAČ) I JURAJ BAGARIĆ (ACCOUNT EXECUTIVE)

Tom Roach

PREDAVANJE

Brand Building in the Age of Fragmentation

Današnje medijsko okruženje nikada nije bilo složenije. Platforme, formati, publika, njihova pažnja... sve je razlomljeno do najsitnijih elemenata, gotovo do atoma. Naša stara i sigurna pravila su na kušnji. Vrijeme je da se napokon, s pravom, pitamo: „Tko vam je ovo radio?“ i krenemo tražiti nove načine kako graditi naše brandove.
Naravno, neka temeljna pravila ostaju ista, no naše kreativne taktike moraju se prilagoditi novim okolnostima.
Poznat po svom stručnom radu na polju marketinške učinkovitosti, Tom će pokazati kako svaki kreativni odabir i svaka interakcija s brendom ne samo da privlače pažnju, nego mogu stvarati mjerljive i dugoročne poslovne učinke.
Kroz primjere globalnih brendova s velikih tržišta, otkrit će kako mnoštvo kratkih, prolaznih trenutaka pažnje može izgraditi snažan brend. Predstavit će nova pravila u svijetu fragmentacije: visoka frekvencija, dosljednost i prilagođenost platformi, a sve temeljeno na provjerenim principima učinkovitosti.

stefan sarvas

PREDAVANJE

How brands grow: A Journey from marketing theory to practical marketing reality

Je li penetracija ključni pokretač rasta? Trebamo li privući nove kupce? Što je važnije: distribucija ili komunikacija? Na što staviti fokus, na rast penetracije ili na rast tržišnog udjela? Trebam li nove proizvode u portfelju? To su pitanja s kojima se marketinški stručnjaci svakodnevno susreću.
Mnogo je marketinških teorija, udžbenika i predavanja koja nude odgovore na ta pitanja. Stefan Sarvas donosi predavanje koje spaja suvremenu teoriju s konkretnim i provjerenim primjerima iz prakse. Kroz case studyje velikih i manjih Marsovih brendova s globalnih tržišta pokazat će koje su provjerene poluge rasta. Pokazat će i zašto je odlučnost u provedbi marketinških strategija presudna, zašto marketinški stručnjaci trebaju preuzeti odgovornost i kako učinkovito „prodati” marketinške odluke unutar organizacije. Ovo predavanje nudi jedinstvenu priliku da steknete stručna znanja utemeljena na najnovijim marketinškim znanstvenim istraživanjima i praktičnim iskustvima iz jedne od najvećih svjetskih kompanija.

Sanja Garaj Miloš

case study

Recept za kampanje koje osvajaju effie

U case studyju koji nam donosi Podravka otkrivamo što stoji iza postignuća koje se može opisati brojkom – četiri Effie nagrade u jednoj godini – ali u stvarnosti predstavlja sustavni rad, strateško promišljanje i timsku usklađenost. U središtu priče nisu nagrade, nego proces: od razumijevanja brendova i potrošača, preko istraživanja i planiranja, do provođenja kampanja koje povezuju emociju, znanje i mjerljive rezultate. Dobiti četiri Effie nagrade u jednoj godini nije stvar sreće ni slučaja, a Podravka će nam otkriti i kako su to uspjeli. Pokazati će nam da učinkovitost ima recept – a ona se sastoji od pravih sastojaka: znanja, sustava i srca.

damir marić

PREDAVANJE

(UN)Limited Edition: Brands Between Corporate and Culture 

Nekad su granice između prodaje i korporacije s jedne strane te kulture i kreativnosti s druge bile potpuno jasne. Danas ih najutjecajniji brendovi brišu, a originalnost i autentičnost, donedavno rezervirane za umjetnike, postale su ključ izgradnje brenda. Damir će nam pokazati kako kroz razvoj kreativnih rješenja možemo brendove pretvoriti u umjetnička djela. Provest će nas kroz svoje bogato iskustvo vođenja kreativnih timova te otkriti tajne zanata – kako brendovi mogu razviti jezik i identitet kojim postaju dijelom kulture. Saznat ćemo kako se odmaknuti od hijerarhije te kroz povjerenje i suradnju s partnerima i drugim odjelima u kompaniji postaviti brendove na poziciju kulturnih zvijezda.  

dunja delić

case study

Euro Effie case study: Kad brend i zajednica dišu zajedno

Ovaj projekt u kojem kupci u Konzumu prikupljanjem i doniranjem kupona pomažu školama u nabavci prijeko potrebne opreme osvaja Effie žiri već dvije godine.

Tako su Mali veliki talenti osvojili čak 4 Effie nagrade na hrvatskom natjecanju, ali i prestižni Euro Effie te su time proglašeni jednom od najučinkovitijih kampanja u segmentu maloprodaje u Europi. Ovaj case study pokazat će nam kako marketinška kampanja može okupiti zajednicu i istovremeno povećati prodajne rezultate. Ne propustite predavanje o izvanrednom loyalty programu za nove generacije.

tom roach

q&a session

pitaj toma, tom zna!

Iza njega su više od dva desetljeća rada u vrhunskim kreativnim agencijama kao i nagrade poput IPA i Cannes Lions Effectiveness, Tom Roach ima znanja na pretek i zato donosimo i bonus druženje. Dvoumiš se oko smjera kampanje? Nisi siguran u copy? Svima nam se dogodi da zapnemo s idejom, da trebamo drugo mišljenje ili pogled izvana. Zato dovodimo stručnjaka koji ne samo da razumije takve dileme, već točno zna kako ih pretvoriti u smislena rješenja. Q&A session moderirat će Karlo Stojčević, ekspert u transformaciji brendova i njihovoj održivosti, brend dijagnostici i strateškom planiranju. Vidimo se i nema “glupih” pitanja!

PANEL

sebastien colon

dejan turk

From boardroom to brandroom - Branding powered by CEO

Otvorili smo vrata direktorskih ureda i uvjerili se da zaista postoje lideri koji rame uz rame s marketinškim timovima kreiraju strategije koje mijenjaju igru. Ove godine stižu nam upravo takvi lideri, oni koji s jednakim uspjehom inspiriraju ljude i ostvaruju izvanredne rezultate diljem regije. Nastavljamo tamo gdje smo stali, na mjestu gdje upravljanje postaje brendiranje, ovaj put u industrijama telekomunikacija i luksuzne kozmetike. Iz prve ruke saznajemo - što se događa kada CEO ne samo da vodi kampanju, već i aktivno oblikuje priču brenda, gradi kulturu kompanije i ne boji se ulagati u ideje koje pomiču granice.

Iz prve ruke saznajemo - što se događa kada CEO ne samo da vodi kampanju, već i aktivno oblikuje priču brenda, gradi kulturu kompanije i ne boji se ulagati u ideje koje pomiču granice. Panel moderira voditeljica i urednica - Damira Gregoret.

PANEL

Nebojša Grbačić

Almir Okanović

Krešimir Katić

Top ili flop - kako šok strategija utječe na brand?

Jesu li provokacija i šok doista nužni sastojci uspješnog brenda i, ako jesu, gdje je granica između hrabrosti i ludosti? Može li se mjeriti učinkovitost šokantnih kampanja na snagu brenda? I još važnije, može li se predvidjeti rizik, backlash i šteta koja prijeti kad reakcija javnosti izmakne kontroli? Na ovom panelu skidamo rukavice, stavljamo gume za zube i pristojnost ostavljamo kod kuće. Pripremili smo kokice, jer zajedno otkrivamo kako se nositi s panikom kad javnost "hoće našu glavu", što se događa kad šok preraste u uvredu, i kako preživjeti trenutke u kojima se čini da brend gubi kredibilitet.

Čut ćete stvarne ispovijesti autora kampanja koje su zatresle tržište i naučiti gdje je linija između hrabrog poteza i PR katastrofe. Panel će moderirati Marija Jakeljić, stručnjakinja za brend strategiju i marketing konzultantica.

RADIONICA

Stjepan Zelić

juraj bagarić

Radionica: AI + Influenceri = viralni hitovi by Stjepan Zelić i Juraj Bagarić, Hypefy

Na ovoj radionici spajamo dvije riječi koje svakodnevno čujemo u poslovnom i privatnom svijetu - AI i influenceri. Fokus radionice  je upravo na tom kako umjetna inteligencija mijenja influencer marketing i poboljšava marketinšku učinkovitost.

Kroz konkretne primjere, praktične alate i tips & tricks, ekipa iz Hypefyja fokusirat će na najvažnije aspekte poput optimizacije sadržaja, mjerenja učinkovitosti i prepoznavanja globalnih trendova. Razgovarat ćemo o popularnim mitovima, izazovima i uspješnim strategijama, te kako AI alati mogu unaprijediti proces od analize emocija do automatizacije kampanja.  Sudionici će kroz radionicu imati prilike i sami generirati content te tako steći konkretne vještine za primjenu u vlastitim strategijama. 

PANEL

Tanja Džido

Tony Jerković

Od priče do profita — kada marketing i prodaja govore istim jezikom?

U dinamičnom poslovnom okruženju, uspjeh sve rjeđe ovisi o pojedinačnim odjelima, a sve više o njihovoj sposobnosti da djeluju kao sinkroniziran i koherentan tim. Ovaj panel otvara raspravu o ključnom pitanju: kako povezati marketing i prodaju tako da zajedno stvaraju vrijednost, ubrzavaju konverzije i doprinose održivom rastu brenda?  

Kako kvalitetna priča o proizvodu, usluzi, ali i pojedincu postaje snažan prodajni alat te kako povratne informacije iz prodaje oblikuju učinkovitije marketinške kampanje? Kroz konkretne primjere iz prakse, panel će ponuditi uvide o tome kako brže reagirati na tržišne promjene, kako mjeriti rezultate zajedničkih aktivnosti te kako stvarati autentičan sadržaj koji gradi povjerenje i potiče kupnju. Poseban naglasak bit će na personal brandingu, digitalnim kanalima i prilagodbi različitim profilima publike. Moderator panela je Andrej Klincov, voditelj prodaje projekata Večernjeg lista.