PROGRAM

09:30

Registracija i kava

10:00

Stefan Sarvas (Globalni voditelj strategije rasta, Mars Inc., Prag): How brands grow - A journey from marketing theory to practical reality

10:55

Effie case study: Recept za kampanje koje osvajaju Effie nagrade - Sanja Garaj Miloš (Podravka)

11:10

Panel: From boardroom to brandroom - Branding powered by CEO:  Sebastien Colon, (GM L'Oréal LUXE Adria-Balkan region) i Dejan Turk (član Uprave i glavni direktor, A1)

11:50

snack and coffee break

12:10

Damir Marić (Global Brand Director & Creative Strategist, Stuttgart) 

12:45

Tom Roach (VP Brand Strategy, Jellyfish, London): Brand building in the age of fragmentation 

13:40

Euro Effie case study: Kad brend i zajednica dišu zajedno – Dunja Delić (Konzum)

13:55

Panel: Top ili flop - kako šok strategija utječe na brand?

14:30

lunch break and mingle

15:30

Radionica: AI + Influenceri = viralni hitovi by Stjepan Zelić i Juraj Bagarić, Hypefy

ili

Tom Roach Q&A session

16:30

Panel: Prodajni mindset - kako prodaja utječe na marketing i marketing na prodaju

Tom Roach

PREDAVANJE

Brand Building in the Age of Fragmentation

Današnje medijsko okruženje nikada nije bilo složenije. Platforme, formati, publika, njihova pažnja... sve je razlomljeno do najsitnijih elemenata, gotovo do atoma. Naša stara i sigurna pravila su na kušnji. Vrijeme je da se napokon, s pravom, pitamo: „Tko vam je ovo radio?“ i krenemo tražiti nove načine kako graditi naše brandove.
Naravno, neka temeljna pravila ostaju ista, no naše kreativne taktike moraju se prilagoditi novim okolnostima.
Poznat po svom stručnom radu na polju marketinške učinkovitosti, Tom će pokazati kako svaki kreativni odabir i svaka interakcija s brendom ne samo da privlače pažnju, nego mogu stvarati mjerljive i dugoročne poslovne učinke.
Kroz primjere globalnih brendova s velikih tržišta, otkrit će kako mnoštvo kratkih, prolaznih trenutaka pažnje može izgraditi snažan brend. Predstavit će nova pravila u svijetu fragmentacije: visoka frekvencija, dosljednost i prilagođenost platformi, a sve temeljeno na provjerenim principima učinkovitosti.

stefan sarvas

PREDAVANJE

How brands grow: A Journey from marketing theory to practical marketing reality

Je li penetracija ključni pokretač rasta? Trebamo li privući nove kupce? Što je važnije: distribucija ili komunikacija? Na što staviti fokus, na rast penetracije ili na rast tržišnog udjela? Trebam li nove proizvode u portfelju? To su pitanja s kojima se marketinški stručnjaci svakodnevno susreću.
Mnogo je marketinških teorija, udžbenika i predavanja koja nude odgovore na ta pitanja. Stefan Sarvas donosi predavanje koje spaja suvremenu teoriju s konkretnim i provjerenim primjerima iz prakse. Kroz case studyje velikih i manjih Marsovih brendova s globalnih tržišta pokazat će koje su provjerene poluge rasta. Pokazat će i zašto je odlučnost u provedbi marketinških strategija presudna, zašto marketinški stručnjaci trebaju preuzeti odgovornost i kako učinkovito „prodati” marketinške odluke unutar organizacije. Ovo predavanje nudi jedinstvenu priliku da steknete stručna znanja utemeljena na najnovijim marketinškim znanstvenim istraživanjima i praktičnim iskustvima iz jedne od najvećih svjetskih kompanija.

Sanja Garaj Miloš

case study

Recept za kampanje koje osvajaju effie

U case studyju koji nam donosi Podravka otkrivamo što stoji iza postignuća koje se može opisati brojkom – četiri Effie nagrade u jednoj godini – ali u stvarnosti predstavlja sustavni rad, strateško promišljanje i timsku usklađenost. U središtu priče nisu nagrade, nego proces: od razumijevanja brendova i potrošača, preko istraživanja i planiranja, do provođenja kampanja koje povezuju emociju, znanje i mjerljive rezultate. Dobiti četiri Effie nagrade u jednoj godini nije stvar sreće ni slučaja, a Podravka će nam otkriti i kako su to uspjeli. Pokazati će nam da učinkovitost ima recept – a ona se sastoji od pravih sastojaka: znanja, sustava i srca.