Registracija i kava
Stefan Sarvas (Globalni voditelj strategije rasta, Mars Inc., Prag): How brands grow - A journey from marketing theory to practical reality
Effie case study: Recept za kampanje koje osvajaju Effie nagrade - Sanja Garaj Miloš (Podravka)
Panel: From boardroom to brandroom - Branding powered by CEO: Sebastien Colon, (GM L'Oréal LUXE Adria-Balkan region) i Dejan Turk (član Uprave i glavni direktor, A1)
snack and coffee break
Damir Marić (Global Brand Director & Creative Strategist, Stuttgart)
Tom Roach (VP Brand Strategy, Jellyfish, London): Brand building in the age of fragmentation
Euro Effie case study: Kad brend i zajednica dišu zajedno – Dunja Delić (Konzum)
Panel: Top ili flop - kako šok strategija utječe na brand?
lunch break and mingle
Radionica: AI + Influenceri = viralni hitovi by Stjepan Zelić i Juraj Bagarić, Hypefy
Tom Roach Q&A session
Panel: Prodajni mindset - kako prodaja utječe na marketing i marketing na prodaju
Tom Roach
PREDAVANJE
Današnje medijsko okruženje nikada nije bilo složenije. Platforme,
formati, publika, njihova pažnja... sve je razlomljeno do
najsitnijih elemenata, gotovo do atoma. Naša stara i sigurna
pravila su na kušnji. Vrijeme je da se napokon, s pravom, pitamo:
„Tko vam je ovo radio?“ i krenemo tražiti nove načine kako graditi
naše brandove.
Naravno, neka temeljna pravila ostaju ista, no naše kreativne
taktike moraju se prilagoditi novim okolnostima.
Poznat po svom stručnom radu na polju marketinške učinkovitosti,
Tom će pokazati kako svaki kreativni odabir i svaka interakcija s
brendom ne samo da privlače pažnju, nego mogu stvarati mjerljive i
dugoročne poslovne učinke.
Kroz primjere globalnih brendova s velikih tržišta, otkrit će
kako mnoštvo kratkih, prolaznih trenutaka pažnje može izgraditi
snažan brend.
Predstavit će nova pravila u svijetu fragmentacije: visoka
frekvencija, dosljednost i prilagođenost platformi, a sve
temeljeno na provjerenim principima učinkovitosti.
stefan sarvas
PREDAVANJE
Je li penetracija ključni pokretač rasta? Trebamo li privući
nove kupce? Što je važnije: distribucija ili komunikacija?
Na što staviti fokus, na rast penetracije ili na rast tržišnog
udjela? Trebam li nove proizvode u portfelju? To su pitanja s
kojima se marketinški stručnjaci svakodnevno susreću.
Mnogo je marketinških teorija, udžbenika i predavanja koja nude
odgovore na ta pitanja. Stefan Sarvas donosi predavanje koje spaja
suvremenu teoriju s konkretnim i provjerenim primjerima iz prakse.
Kroz case studyje velikih i manjih Marsovih brendova s globalnih
tržišta pokazat će koje su provjerene poluge rasta. Pokazat će i
zašto je odlučnost u provedbi marketinških strategija presudna,
zašto marketinški stručnjaci trebaju preuzeti odgovornost i kako
učinkovito „prodati” marketinške odluke unutar organizacije. Ovo
predavanje nudi jedinstvenu priliku da steknete stručna znanja
utemeljena na
najnovijim marketinškim znanstvenim istraživanjima i praktičnim
iskustvima iz jedne od najvećih svjetskih kompanija.
Sanja Garaj Miloš
case study
U case studyju koji nam donosi Podravka otkrivamo što stoji iza postignuća koje se može opisati brojkom – četiri Effie nagrade u jednoj godini – ali u stvarnosti predstavlja sustavni rad, strateško promišljanje i timsku usklađenost. U središtu priče nisu nagrade, nego proces: od razumijevanja brendova i potrošača, preko istraživanja i planiranja, do provođenja kampanja koje povezuju emociju, znanje i mjerljive rezultate. Dobiti četiri Effie nagrade u jednoj godini nije stvar sreće ni slučaja, a Podravka će nam otkriti i kako su to uspjeli. Pokazati će nam da učinkovitost ima recept – a ona se sastoji od pravih sastojaka: znanja, sustava i srca.